Поширені питання
Яким способом здійснюється доставка?
Доставка здійснюється кур'єрськими службами Нова Пошта, ІнТайм або будь-якими іншими, при узгодженні деталей з менеджерами нашого магазину.В які терміни здійснюється доставка?
Доставка займає від одного до чотирьох днів, залежно від місця доставки і можливостей кур'єрської служби. В деякі населені пункти України доставка може займати і трохи більше часу, терміни доставки ви завжди можете дізнатися у нашого менеджера або на сайті кур'єрської служби.Як оформити замовлення?
Ви можете оформити замовлення на сайті за допомогою кошика замовлень або ж звернувшись за одним з телефонів, зазначених на сайті в розділі "Контакти". Так само Ви можете залишити запит, щоб ми Вам зателефонували зі сторінки подібного товару або написати на електронну пошту agroshop@mail.uaЯким способом здійснюється оплата замовленого товару?
Оплатити куплений товар Ви можете при отриманні у відділенні кур єрської служби за умови здійснення мінімальної передоплати або оплатити всю вартість товару на розрахунковий рахунок перед його відправкою. Уточнюйте у менеджера вартість послуг кур єрської служби при зворотній доставці грошей .Чи можлива покупка товару в кредит?
На жаль ні.Що необхідно для оформлення замовлення?
Для оформлення замовлення необхідні: найменування подібного товару, прізвище та ім'я одержувача, контактний номер телефону та адресу доставки (служба доставки, місто, номер складу або адреси, у разі, якщо доставка проводитися Вам додому).Чи можна повернути товар на протязі 14 днів?
Так, відповідно до Закону України "Закон про захист прав споживачів" у Вас є можливість повернути або обміняти товар на протязі 14 днів, не рахуючи дня купівлі. При цьому товар не був у використанні і не має пошкоджень, збережені всі ярлики, пломби, а також упаковка, інструкція. Також ми готові обміняти товар, якщо з яких-небудь причин він Вам не підходить або помилково було відіслано інший товар. Ми завжди прагнемо вирішувати питання, таким чином, щоб клієнт був задоволений.Що робити, якщо доставили не тій товар?
Якщо це трапилося з вини нашого інтернет - магазину, буде здійснено обмін.Якщо товару немає в наявності або він під замовлення, чи можна його замовити і в які терміни його доставляти?
Якщо товару, який Вас зацікавив з якої-небудь причини немає в наявності, Ві можете залишити свої координати менеджеру інтернет - магазину і з Вами обов'язково зв'язку яжуться, як тільки товар з'явиться у продажу.Яка сума мінімального замовлення?
У нас таких обмежень немає, ми приймаємо замовлення від 1 гривні)))