Кошик
582 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 15.07).

Поширені питання

  • Яким способом здійснюється доставка?

    Доставка здійснюється кур'єрськими службами Нова Пошта, ІнТайм або будь-якими іншими, при узгодженні деталей з менеджерами нашого магазину.
  • В які терміни здійснюється доставка?

    Доставка займає від одного до чотирьох днів, залежно від місця доставки і можливостей кур'єрської служби. В деякі населені пункти України доставка може займати і трохи більше часу, терміни доставки ви завжди можете дізнатися у нашого менеджера або на сайті кур'єрської служби.
  • Як оформити замовлення?

    Ви можете оформити замовлення на сайті за допомогою кошика замовлень або ж звернувшись за одним з телефонів, зазначених на сайті в розділі "Контакти". Так само Ви можете залишити запит, щоб ми Вам зателефонували зі сторінки подібного товару або написати на електронну пошту agroshop@mail.ua
  • Яким способом здійснюється оплата замовленого товару?

    Оплатити куплений товар Ви можете при отриманні у відділенні кур єрської служби за умови здійснення мінімальної передоплати або оплатити всю вартість товару на розрахунковий рахунок перед його відправкою. Уточнюйте у менеджера вартість послуг кур єрської служби при зворотній доставці грошей .
  • Чи можлива покупка товару в кредит?

    На жаль ні.
  • Що необхідно для оформлення замовлення?

    Для оформлення замовлення необхідні: найменування подібного товару, прізвище та ім'я одержувача, контактний номер телефону та адресу доставки (служба доставки, місто, номер складу або адреси, у разі, якщо доставка проводитися Вам додому).
  • Чи можна повернути товар на протязі 14 днів?

    Так, відповідно до Закону України "Закон про захист прав споживачів" у Вас є можливість повернути або обміняти товар на протязі 14 днів, не рахуючи дня купівлі. При цьому товар не був у використанні і не має пошкоджень, збережені всі ярлики, пломби, а також упаковка, інструкція. Також ми готові обміняти товар, якщо з яких-небудь причин він Вам не підходить або помилково було відіслано інший товар. Ми завжди прагнемо вирішувати питання, таким чином, щоб клієнт був задоволений.
  • Що робити, якщо доставили не тій товар?

    Якщо це трапилося з вини нашого інтернет - магазину, буде здійснено обмін.
  • Якщо товару немає в наявності або він під замовлення, чи можна його замовити і в які терміни його доставляти?

    Якщо товару, який Вас зацікавив з якої-небудь причини немає в наявності, Ві можете залишити свої координати менеджеру інтернет - магазину і з Вами обов'язково зв'язку яжуться, як тільки товар з'явиться у продажу.
  • Яка сума мінімального замовлення?

    У нас таких обмежень немає, ми приймаємо замовлення від 1 гривні)))

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner