561 отзыв
"Agro Shop" ― продажа средств защиты растений, комплексных и минеральных удобрений, семян.
+380977170419
+380
96
089-51-86
+380
66
465-68-46
  • Agro Shop
  • Часто задаваемые вопросы

Часто задаваемые вопросы

В какие сроки производится доставка?

Доставка занимает от одного до четырех дней, в зависимости от места доставки и возможностей курьерской службы. В некоторые населенные пункты Украины доставка может занимать и чуть больше времени, сроки доставки вы всегда можете уточнить у нашего менеджера или на сайте курьерской службы.

Яким способом здійснюється доставка?

Доставка здійснюється кур'єрськими службами Нова Пошта, ІнТайм або будь-якими іншими, при узгодженні деталей з менеджерами нашого магазину.

Як оформити замовлення?

Ви можете оформити замовлення на сайті за допомогою кошика замовлень або ж звернувшись по одному з телефонів, зазначених на сайті в розділі "Контакти". Так само Ви можете залишити запит, щоб ми Вам зателефонували зі сторінки обраного товару або написати на електронну пошту agroshop@mail.ua

Яким способом здійснюється оплата замовленого товару?

Оплатити куплений товар Ви можете при отриманні у відділенні кур'єрської служби за умови здійснення мінімальної передоплати або оплатити всю вартість товару на розрахунковий рахунок перед його відправкою. Уточнюйте у менеджера вартість послуг кур'єрської служби при зворотній доставці грошей .

Чи можлива покупка товару в кредит?

На жаль ні.

Що необхідно для оформлення замовлення?

Для оформлення замовлення необхідні: найменування обраного товару, прізвище та ім'я одержувача, контактний номер телефону та адресу доставки (служба доставки, місто, номер складу або адреса, у разі, якщо доставка проводиться Вам додому).

Чи можна повернути товар на протязі 14 днів?

Так, відповідно до Закону України "Закон про захист прав споживачів" у Вас є можливість повернути або обміняти товар на протязі 14 днів, не рахуючи дня купівлі. При цьому товар не був у використанні і не має пошкоджень, збережені всі ярлики, пломби, а також упаковка, інструкція. Також ми готові обміняти товар, якщо з яких-небудь причин він Вам не підходить або помилково було відіслано інший товар. Ми завжди прагнемо вирішувати питання, таким чином, щоб клієнт був задоволений.

Що робити, якщо доставили не той товар?

Якщо це трапилося з вини нашого інтернет - магазину, буде здійснено обмін.

Якщо товару немає в наявності або він під замовлення, чи можна його замовити і в які терміни його доставлять?

Якщо товару, який Вас зацікавив з якої-небудь причини немає в наявності, Ви можете залишити свої координати менеджеру інтернет - магазину і з Вами обов'язково зв'яжуться, як тільки товар з'явиться в продажу.

Яка сума мінімального замовлення?

У нас таких обмежень немає, ми приймаємо замовлення від 1 гривні)))
Контакты
+380
96
089-51-86
+380
66
465-68-46
Украина Закарпатская область Берегово